Hoe contact opnemen?
Via het contactformulier

Stuur een bericht via het contactformulier.


Per e-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@gsm-hoesjes.be.


Per telefoon

Bel ons op het volgende nummer: +32 (0) 11/759374.

Op werkdagen zijn wij geopend van 09:00 - 17:00.


Bestellen
Bestelproces

Selecteer jouw toestel via ons handige filter:
Selecteer je toestel

Na het vinden van de gewenste artikelen, voeg je deze aan je winkelwagen toe. Vervolgens ga je via de groene buttons naar de bestelpagina.
Groene Button
Op de bestelpagina geef je je adresgegevens in en selecteer je de gewenste verzend- en betaaloptie.

Afhankelijk van de gekozen betaaloptie, kom je op de betaalpagina van onze betaalprovider uit. Na een succesvolle betaling zal je bestelling afgerond zijn. Je ontvangt van ons binnen enkele minuten een orderbevestiging per email.


Betalen

Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethoden:

  • Bancontact
  • Belfius
  • Credit card
  • iDeal
  • KBC
  • PayPal
  • Vooruitbetaling per bank

Betalingen via bankkaart worden afgerond via onze betaalprovider Mollie. Mocht dit niet lukken, dan kun je voor een vooruitbetaling per bank kiezen en de overschrijving zelf doen.


Annuleren / Wijzigen

Is je bestelling nog niet verzonden, dan is het wellicht nog mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen.

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan proberen wij de bestelling te annuleren of te wijzigen.


Bestelling volgen

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging.

Zodra je bestelling ingepakt en verzonden is, sturen we je een verzendbevestiging. Werd je bestelling met een Track&Trace-code verzonden, dan kun je de bezorging opvolgen via de meegestuurde link.

Werd je bestelling als een brievenbuspakje verzonden, dan is het niet mogelijk om de levering op te volgen. Thuisblijven is echter niet nodig. De postbode bezorgt het pakketje in je brievenbus.


Kunnen wij als bedrijf op rekening bestellen?

Scholen, bedrijven en openbare instellingen kunnen op rekening bestellen, met een betaaltermijn van 30 dagen.

Op de pagina van het gewenste product, vindt u een link om een offerte aan te vragen. Onze klantenservice maakt een offerte op, die na akkoord omgezet wordt in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen via het contactformulier.


Verzending
Gratis verzending

Je hebt altijd een gratis verzendoptie. Bestel je vanuit België, dan heb je ook betalende verzendopties, mocht je een snellere levering wensen.


Verzending België

Bestellingen binnen België worden altijd met bpost verzonden. We bieden je de volgende 3 opties:

  • Brievenbuspakje Economy bpost [Gratis]
  • Brievenbuspakje PRIOR bpost
  • Track&Trace Pakket bpost

Op de bestelpagina zie je de bijhorende prijs en verwachte leverdatum.


Verzending Nederland

Bestellingen binnen Nederland worden altijd met PostNL verzonden. In de meeste gevallen sturen we je bestelling per briefpost op. Past het pakketje niet in de brievenbus? Dan sturen we het als pakket en ontvang je een Track&Trace-code om de bezorging te volgen.

Hoewel wij een Belgisch bedrijf zijn, verzenden wij dagelijks met PostNL in Nederland.

Alle informatie met betrekking tot verzending lees je op onze verzendpagina.


Wanneer bezorgd?

De snelheid van bezorgen hangt af van de gekozen verzendoptie.

Tijdens het afrekenen, laten we de verwachte leverdatum zien op de bestelpagina. Na de bestelling, vind je verwachte leverdatum ook terug in de verzendbevestiging.

Het kan in enkele gevallen voorkomen dat de bezorging een aantal dagen langer duurt dan voorzien.


Pakket niet ontvangen

In de verzendbevestiging vind je de verwachte leverdatum terug voor jouw bestelling.

Werd het pakket op de verwachte leverdatum toch niet bezorgd? Dan vragen we je om 2 tot 3 werkdagen af te wachten. Mogelijk is de bezorging vertraagd en levert de postbode het pakket iets later af.

Werd het pakket uiteindelijk toch niet geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij voor een oplossing.


Ruilen / Retourneren
Mijn hoesje past niet.

Geen probleem. Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

We houden je per mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Hoe kan ik mijn bestelling omruilen?

Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

Onze klantenservice houdt je via e-mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Vraag een retourformulier aan via ons contactformulier.
Je ontvangt van ons een retourformulier waarmee je jouw bestelling kunt terugsturen.

Meer informatie over het terugsturen van je bestelling vind je op de retourpagina.


Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Je retourzending wordt doorgaans binnen 3 werkdagen na ontvangst verwerkt. Bij drukte kan dit oplopen tot maximaal 7 werkdagen.

Je ontvangt een e-mail zodra je retourzending verwerkt en terugbetaald is. Hierna kan het nog 1-3 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening verschijnt.


Hoe wordt mijn retour terugbetaald?

Je wordt op dezelfde manier terugbetaald, als waar je oorspronkelijk mee betaald had.

Heb je bijvoorbeeld via PayPal betaald, dan zal het bedrag ook via PayPal worden teruggestort.


Zakelijk bestellen
Bedrijven, scholen en openbare instellingen

Scholen, bedrijven en openbare instellingen kunnen op rekening bestellen, met een betaaltermijn van 30 dagen.

Op de pagina van het gewenste product, vindt u een link om een offerte aan te vragen. Onze klantenservice maakt een offerte op, die na akkoord omgezet wordt in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt uiteraard ook rechtstreeks contact opnemen via het contactformulier om uw bestelbon door te sturen.


Grote aantallen bestellen

Wenst u een grote hoeveelheid hoesjes of accessoires te bestellen? We maken graag een vrijblijvende offerte voor u op met onze scherpste prijs.

Op de pagina van het gewenste product, vindt u een link om een offerte aan te vragen. Onze klantenservice maakt een offerte op, die na akkoord omgezet wordt in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen via het contactformulier.


Zakelijk bestellen vanuit Nederland

Wanneer u als bedrijf of instelling vanuit Nederland bestelt, wordt de BTW verlegd. Het gaat hier om een intracommunautaire levering.

U dient eerst een account en een adres met geldig BTW-nummer aan te maken. Vervolgens kunt u afrekenen en wordt er geen BTW aangerekend.

Komt u er niet uit of lukt het niet? Neem dan zeker onze klantenservice. We helpen u graag verder.


Reseller worden

Heeft u een eigen verkooppunt en wenst u zelf hoesjes en accessoires te verkopen?

Als reseller koopt u accessoires voor de laatste toestellen in aan scherpe groothandelsprijzen. En dat zonder een minimum afname. Bovendien betaalt u eenvoudig op rekening.

Bekijk onze Reseller pagina en vraag direct een reseller account aan.


Garantie
Garantietermijn

Wij geven 6 maanden garantie op je aankoop. Zo ben je zeker dat je een deugdelijk product ontvangt.

Gaat je aankoop binnen die termijn stuk en werd de schade niet door jou veroorzaakt, dan zorgen wij voor de kosteloze vervanging van het product.

Schade ten gevolge van slijtage, overmatig gebruik, valpartijen of stoten vallen niet onder de garantie.


Garantie claimen

Neem contact op met onze klantenservice om je garantie te claimen. Vermeld je bestelnummer en voeg foto's van de schade toe zodat wij het probleem kunnen beoordelen.