Veelgestelde vragen

Stuur een bericht via het contactformulier. Vermeld het bestelnummer en het artikel dat je ter omruiling wenst te ontvangen. Onze klantenservice zal daarna contact met je opnemen.

Ben je niet zeker welke smartphone of tablet je hebt?
Kijk dan in het toestel bij Instellingen > Over de telefoon > Telefoonnaam en vermeld het modelnummer.
Dan kunnen we nagaan welke accessoires geschikt zijn voor jouw toestel.

Kijk in je smartphone bij Instellingen > Over de telefoon > Telefoonnaam. Hier zie je het exacte type van je toestel staan. Geef dit even door aan onze klantenservice. Dan helpen we je direct op weg.

Bezorging via bpost Briefpost

In de regel bezorgt bpost je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen na verzending. Neem contact op met onze klantenservice, wanneer je de zending 5 werkdagen na de verzendbevestiging niet ontvangen hebt.

Bezorging via bpost Track&Trace

Is je bestelling verzonden met Track&Trace? Dan ontvang je de link om het pakje te volgen per e-mail.

Ben je niet thuis op het moment van levering? Geen probleem. De postbode levert het pakje in de brievenbus of laat een briefje achter. Hiermee kun je jouw pakket de volgende dag in het dichtstbijzijnde postpunt ophalen.

Neem contact op met onze klantenservice wanneer je de zending 2 werkdagen na de verzendbevestiging niet ontvangen hebt.

Bezorging via PostNL

99% van de zendingen worden binnen 2 werkdagen na verzending bezorgd. Neem contact op met onze klantenservice, wanneer je jouw bestelling 3 werkdagen na de verzendbevestiging niet ontvangen hebt.

Bij GSM-Hoesjes.be heb je 30 dagen retourrecht. Ben je niet tevreden, dan kun je eenvoudig je bestelling retourneren. Wij storten daarna het bedrag terug.

Kijk op onze retourpagina voor het terugsturen van je bestelling.

Bestellingen via bol.com kun je eenvoudig retourneren via bol.com. Kijk op onze retourpagina voor instructies.

Neem contact op met onze klantenservice. Stuur indien mogelijk een foto mee van het ontvangen artikel. Dan kijken we hoe we dit voor je oplossen.