Ruilen & Retourneren

30 dagen retourrecht

Niet zeker over je aankoop? Bij GSM-Hoesjes.be geniet je van 30 dagen retourrecht. Dit houdt in dat je 30 kalenderdagen ná ontvangst de tijd hebt om je aankoop te beoordelen, en daarna nog 14 dagen om je bestelling terug te sturen als je niet tevreden bent. Wij storten het aankoopbedrag binnen 7 dagen na ontvangst terug. De kosten voor het terugsturen zijn voor de koper.

Beschadigde of foutief geleverde producten worden kosteloos vervangen, en indien door ons aangevraagd, kosteloos geretourneerd. In veel gevallen is het niet nodig om een beschadigd product te retourneren. Neem contact op met onze klantenservice voor instructies.

Gratis omruilservice

Past het hoesje niet op je smartphone of tablet? Maak dan gebruik van onze gratis omruilservice. Op die manier proberen we je zo snel mogelijk aan een passende hoes te helpen.

Retourprocedure

In de verzendbevestiging vind je het retourformulier, waarmee je jouw bestelling kunt retourneren. Vind je deze mail niet terug? Vraag het retourformulier aan onze klantenservice.

Met het retourformulier stuur je het pakje altijd naar het juiste adres en kunnen wij het pakketje eenvoudig herkennen voor een vlotte afhandeling van jouw retour.

Retourneren vanuit België

Frankeer het brievenbuspakje met 2 of 3 postzegels. Kijk op het oorspronkelijke pakje of op Bpost.be/tarieven als je niet zeker bent.

Stuur het pakje terug naar:

GSM-Hoesjes.be
Friedensstrasse 4
4780 Sankt Vith
België

 

Past het pakje niet door de brievenbus? Neem dan contact met ons op. Dan bezorgen we je een voordelig pakketlabel. De kosten hiervan (€4,-) worden ingehouden op de terugbetaling.

Retourneren vanuit Nederland

Om een bestelling vanuit Nederland te retourneren, stuur je het pakje naar onderstaand adres.
Breng het pakje naar een PostNL postpunt en laat het voldoende frankeren.

Stuur het pakje terug naar:

GSM-Hoesjes.nl
Pastoor Jacobsweg 100 - 8516
6226 VX  Maastricht
Nederland

Retourneren via Bol.com

Heb je een bestelling geplaatst op bol.com en wens je deze te retourneren? Log dan in bij bol.com, zoek de bestelling op en meld deze retour.

Druk het retourlabel af en plak dit op het pakket. Geef het pakket af bij de koerierdienst die op het retourlabel vermeld staat. Voor Belgische klanten is dat bpost. Voor Nederlandse klanten is dat PostNL.

Terugbetaling

Zodra je pakje bij ons binnenkomt, verwerken wij je omruiling of terugbetaling zo snel mogelijk. In het algemeen binnen 5 werkdagen.

Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventueel betaalde verzendkosten, wordt terugbetaald.
Verzendkosten die je betaald hebt als extra service, zoals Track&Trace verzending, worden niet terugbetaald. 

We betalen je terug op dezelfde manier waarmee je betaald hebt.

Modelformulier voor herroeping

Naast onze eigen retourprocedure voorziet de Belgische overheid in een Modelformulier voor herroeping.
Dit formulier kun je afdrukken door op de link te klikken. Vul het in en voeg het bij je retourzending om je aankoop te herroepen.